Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 20/12/2019 om 19:43, eriktex zei:

De buit voor de kerstvakantie:

 

FF9C554F-ED7C-4B1C-A865-125F78FB9E98.thumb.jpeg.b5749ac55a2deb78620ef01002263cee.jpeg

 

van de bibliofiele deel 2 van B&M waren nog diverse exemplaren beschikbaar... niet zo’n hype als deel 1 kennelijk. Ook de bibliofiele integrale was nog ruim op voorraad.

Die laatste Blake en Mortimer is dan ook heel slecht. Geen verrassing dat hiervoor geen grote bedragen worden neergeteld. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
7 uren geleden, lukoste zei:

Ben ook gung ho aan het herlezen naar aanleidingen deel 4. Mijn box zit trouwens zo goed als vol. Heb er eens een andere hardcover in geperst. Nipt, zeer nipt!

Klopt.  Die vrees was er reeds bij het zien van de 3 delen in de box, maar het lijkt inderdaad die richting in te gaan.  Of ze moeten aardig wat extra pagina's van het vijfde deel laten vallen?  Nooit gezond voor de kaften als het wringen gaat worden.  Enfin, we zien wel.  Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik ze er in ga stoppen.  De hele Gung Ho zal (uiteindelijk) uitgestald worden in mijn nog onbestaande boekenkast. :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
1 uur terug, esteban² zei:

Klopt.  Die vrees was er reeds bij het zien van de 3 delen in de box, maar het lijkt inderdaad die richting in te gaan.  Of ze moeten aardig wat extra pagina's van het vijfde deel laten vallen?  Nooit gezond voor de kaften als het wringen gaat worden.  Enfin, we zien wel.  Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik ze er in ga stoppen.  De hele Gung Ho zal (uiteindelijk) uitgestald worden in mijn nog onbestaande boekenkast. :) 

Silvester en boxen... Ik zou mij niet zo veel zorgen maken over dit probleem. Ze hebben dit tenslotte ook mooi opgelost met Kobijn 😂

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Eerste stripaankopen voor 2020:

 

Apache Rancune (Blueberry) 

Ben heel benieuwd wat Sfar er van maakt, de preview zag er alvast niet slecht uit.

 

Miss Bengalore (De Beestenburcht)

Zeer curieus naar deze nieuwe reeks, grafisch ziet het er geweldig uit en de Animal Farm inspiratie lijkt me ook wel interessant.

 

De hemel boven Brussel - Van tevoren

Een ouder album uit de tijd dat Futuropolis nog Nederlandstalige vertalingen uitgaf. Lijkt me nogal experimenteel. 

 

 

 

Link naar reactie
32 minuten geleden, kurisu74 zei:

Heb dus uiteindelijk géén Blueberry ook al was hij preordered sinds half december. Weet er iemand of er een tweede druk komt? De stripspeciaalzaken vragen ondertussen alweer 50 euro per exemplaar en dat vind ik eigenlijk niet netjes.

 

 

Dit is hetgeen de uitgever wil met de te lage oplages.

 

Ik begreep van mijn SSZ dat er ook onderhands strips geleverd worden aan bepaalde personen/winkels en dat er dus ook veel SSZen zijn die niks of te weinig krijgen. Vervolgens komen de albums op de markt tegen hoge prijzen en de vaste klanten van de SSZ vissen achter het net. Kijk maar naar hetgeen aangeboden wordt tegen hoge prijzen. Zijn vaak dezelfde aanbieders. En is het verkocht dan staat er weer een nieuwe beschikbaar.

Link naar reactie
3 minuten geleden, kurisu74 zei:

Ik snap het nog altijd niet. Wat winnen zij bij het creëeren van schaarste als ze zelf de dure albums niet verkopen. If anything verkopen ze er nu minder, ik stond klaar met mijn geld en nu geef ik het uit aan hoeren en cocaine. Bij wijze van spreken.

Ik denk dat het inderdaad de vraag is waarom ze het doen? Ik weet het ook niet. Daarom mijn opmerking over schaarste creeeren. Het is toch vreemd dat meerdere SSZen aangeven dat ze niet geleverd krijgen wat ze bestellen en dat er tegenwoordig constant een tekort is?

Link naar reactie
9 minuten geleden, kurisu74 zei:

Ik snap het nog altijd niet. Wat winnen zij bij het creëeren van schaarste als ze zelf de dure albums niet verkopen. If anything verkopen ze er nu minder, ik stond klaar met mijn geld en nu geef ik het uit aan hoeren en cocaine. Bij wijze van spreken.

Van dat laatste heb je toch meer en langer plezier dan van die Blueberry. Naar het schijnt.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Destijds gevraagd of hier plannen voor waren, maar de uitgeverij wist te zeggen dat ze twijfelen of hier wel een publiek voor is.  Het is wel besproken, zo bleek.  Ik zie hem graag komen en denk dat hier sowieso een publiek voor is.  Het is Peyo.  De integrales van Steven Sterk, Johan en Pirrewiet en De Smurfen (integraal) deden het ook echt goed.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 25/1/2020 om 17:29, Retardi zei:

Wow, jij laat er geen gras over groeien. Ik ben benieuwd naar je ervaring met Preacher @Willem

Ik was aangenaam verrast.

Wil alleen noch gaan tellen hoe vaak het F... woord voorkomt :)

Maar ik ben begonnen met lezen en heb het eerste deel in 1 ruk uitgelezen.

Probleem is alleen dat ik pas eind van de maand Februari weer terug kan voor het volgende deel.

Maar die komt er zeker.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...