Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Het tweeluik rond de helse trein  vond ik ook nog goed. Deel 1 was het laatste album v Charlier, deel 2  heeft Cortegianni het scenario afgewerkt. Daarna vond ik er al heel snel niets meer aan en zeker toen ook Wilson er mee stopte. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 21/4/2020 om 12:13, Bart 01 zei:

Ik ben benieuwd wat je van Gilles De Geus vindt. 

Mijn zoon (13 jaar) zat er gisteren in te lezen, en hij zat te schudden van het lachen. :e002:

 

Vandaag geleverd, ook al van De Poort:

 

Comanche - De sheriffs (Sherpa)

Kraken

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
22 uren geleden, Tricken76 zei:

Willekeurig gekozen. Tekenstijl is fantastisch enkel de teksten vind ik wennen.

IMG_20200424_181843.jpg

Tekenstijl is inderdaad leuk, voornamelijk als losse prentjes.

Verhaal en lay-out van tekst zijn echter tenenkrullend slecht. Dat doet me eraan denken dat ik mijn eerste twee delen nog ergens moet kwijtraken.

Link naar reactie
53 minuten geleden, lukoste zei:

Tekenstijl is inderdaad leuk, voornamelijk als losse prentjes.

Verhaal en lay-out van tekst zijn echter tenenkrullend slecht. Dat doet me eraan denken dat ik mijn eerste twee delen nog ergens moet kwijtraken.

Is een strip in de eerste plaats niet een beeldverhaal? Toch knappe losse prentjes voor amateurs in eigen beheer...

 

Link naar reactie
Op 25/4/2020 om 18:05, bammar zei:

Is een strip in de eerste plaats niet een beeldverhaal? Toch knappe losse prentjes voor amateurs in eigen beheer...

 

Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Een strip is uiteraard een beeldverhaal. Het was net mijn punt dat het verhaal erg matig is en het beeld niet het verhalend beeld is waar ik op hoopte. Of ze dat nu met een miljoen euro subsidie hebben gemaakt of in eigen beheer verandert niets aan mij waardering van het eindproduct. Er is nu eenmaal een onderscheid tussen goed en niet goed. Over dat laatste iets zeggen is inderdaad iets gevoeliger dan over het eerste, lijkt het.

Link naar reactie

Tijd geleden tweedehands gekocht via @Kool Thing (merci), maar nu pas geopend:

Voor mijzelf:

> Flip (1-2-3) - Als prille tiener grote fan van Basta door Virgil, kon dit niet laten liggen.

> Dik van Dieren (1) - Uit nostalgie naar het Suske & Wiske Weekblad.

> Kuiken (1-2) - Enige reden: Tekenwerk van Janry.

> Sarah & Robin (1-3-4) - Ik wou naast de integrale ook nog de losse, betere kwaliteit. Enkel #5 ontbreek ik nog.

 

Voor Petekind:

> De Hartendiefjes (1)

> Minions (1-2)

 

Met verzending omgerekend allemaal 1,80 per stuk.  Niet slecht. ;) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Bij mijn stripwinkel hadden (en hebben) ze De Getekende Reep nog steeds niet, maar ze beloofden wel er ééntje opzij te houden voor bij mijn eerstvolgende online bestelling.  De vsCorona-boekjes waren er op het moment dat ze overal zouden liggen, volgens berichten her en der, ook nog niet.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...