Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 14/6/2019 om 18:43, De Hollander zei:

Carthago 7, kan niet wachten om dit te lezen.

 

Verder nog.

Castan 1, 2, 3

Elfen 18

Badlands 1

Metabaron 6

Carthago adventures 5

 

Een mooie oogst.

Heb ik gisteren gelezen. Best wel OK verhaal. Alleen had ik geen zin om opnieuw de eerste 6 delen te lezen, waardoor het wat duurde vooraleer ik weer mee was met het verhaal. 

 

Carthago adventures ben ik na 2 stuks gestopt, Ik vond dat zeer flauwe afkooksels van het origineel.

Link naar reactie
17 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Hoog Heavy Metal-gehalte.

Is die metalen plaat een speciale editie origineel komende van Glenat? Of iets dat ooit door een hevige fan van dergelijke strips op een metalen plaat werd uitgevoerd?

Is volgens mij een originele van Glenat. Staat onderaan in het klein op 'Niet bestemd voor verkoop' etc.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Op 8/9/2019 om 20:05, Ambreville zei:

Niet gekocht :  De muiSen van Leningrad hardcover.

Iemand moet daar toch niet zijn beste dag beleefd hebben.

 

Die onfortuinlijke 500 exemplaren hadden eigenlijk uit de handel gehaald moeten worden. Ze worden vernietigd en zullen begin volgend jaar vervangen worden door exemplaren met een correcte spelling en schijnbaar nieuwe omslag. Her en der zijn toch wat exemplaren in de verkoop terecht gekomen. Leuk voor de collector of eventueel speculant...

Link naar reactie
5 uren geleden, Neat Stuff zei:

Die onfortuinlijke 500 exemplaren hadden eigenlijk uit de handel gehaald moeten worden. Ze worden vernietigd en zullen begin volgend jaar vervangen worden door exemplaren met een correcte spelling en schijnbaar nieuwe omslag. Her en der zijn toch wat exemplaren in de verkoop terecht gekomen. Leuk voor de collector of eventueel speculant...

Ik vrees dat het waardeloos blijft. Er is te veel aanbod op de markt van vergelijkbaar niveau om hier een verzamelwaarde aan te geven. je moet ook al zwaar fan zijn van Du Caju om dit te willen. Ik ben maar voor de softcover gegaan. Toch een besparing dankzij Ballon.

 

 

 

Link naar reactie
8 uren geleden, Willem zei:

Ik had geen idee dat die er waren.

Geweldige schrijver.

Hoop dat deze albums dezelfde humor bevatten.

Laat aub nog eens horen als je ze gelezen hebt wat je ervan vond.

Van 'the colour of magic / the light fantastic' was ik iets minder enthousiast over de stijl.

'Small gods' en 'guards! guards!' waren dan weer wel vrij goed, vooral die laatste. Small gods heeft een beetje een aparte stijl van tekenen die me een beetje aan dating for geeks of Alexander doet denken. Guards guards vond ik wel het best getekend, zeker Carrot, Nobbs en Sybil Ramkin.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...