Ga naar inhoud

TOERNOOI: DE MOOISTE STRIPPAGINA OOIT


sanderg

Recommended Posts

19 uren geleden, pedem zei:

Sorry, er is een probleem

Er ging iets mis, probeer opnieuw.

Foutcode: EX0

Contacteer ons

 

Blijf dit krijgen geprobeerd in chrome en in internet explorer.

7 uren geleden, kuzuri zei:

Bij mij wel. 

Verschillende browsers, verschillende thema's... het geeft niks anders dan problemen, precies. 

 

"Error code EX0 when attempting to access a mod page"

 

Er moet iets in de link zijn die enkel toegankelijk is voor mods, het adres moet zo zuiver mogelijk zijn zonder dat je eerst veranderingen hebt gedaan of dergelijke. Best ook geen iFrame enzo gebruiken maar gewoon de link.

Link naar reactie

kwartfinales zijn om de twee dagen, dus dat valt nog mee. 't is maar daarna dat het serieus vertraagd. maar het is de derde keer dat we het organiseren, en er blijft voorlopig genoeg interesse, dus die laatste weken zullen ook wel fun zijn, hoop ik. het is tenslotte daarvoor dat we het doen, en om over strips te leuteren, en mensen nieuwe reeksen te leren kennen. dat daar dan een bombastische titel boven hangt alla 'beste strippagina ooit', dat nemen we er bij met een knipoog. 't is volgens de Repers, zeg ik dan altijd. en het is maar een spelletje, hopelijk een leuk spelletje, er kruipt nogal wat tijd in de organisatie. 

 

end rant ;)

Link naar reactie
1 hour ago, kuzuri said:

kwartfinales zijn om de twee dagen, dus dat valt nog mee. 't is maar daarna dat het serieus vertraagd. maar het is de derde keer dat we het organiseren, en er blijft voorlopig genoeg interesse, dus die laatste weken zullen ook wel fun zijn, hoop ik. het is tenslotte daarvoor dat we het doen, en om over strips te leuteren, en mensen nieuwe reeksen te leren kennen. dat daar dan een bombastische titel boven hangt alla 'beste strippagina ooit', dat nemen we er bij met een knipoog. 't is volgens de Repers, zeg ik dan altijd. en het is maar een spelletje, hopelijk een leuk spelletje, er kruipt nogal wat tijd in de organisatie. 

 

end rant ;)

t is wel echt n tof spel! ik ben er heel blij mee en kom nu nog vaker op de reep dan ik al deed 😁 ik ben dol op dit forum! 

 

hopelijk lezen mijn kids later met net zoveel plezier strips als ik- ze hebben in elk geval de mazzel dat er al n complete collectie voor ze klaar staat 

Link naar reactie

Het was eigenlijk meer een (onbegrepen) knipoog hoor, over die interesse. :)  Die zal nooit zakken aan mijn kant.

Ik organiseerde oa. namelijk ooit het het grote album toernooi op het Kiekeboes-forum en het is inderdaad meer tijdrovend dan je op het eerste zicht zou vermoeden.  'k Vond het wel altijd ongelooflijk plezant en de vele reacties waren het waard.  Dat is hier niet anders.  Keep up the good work. ;) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 30-11-2017 om 08:52, Deweb zei:

Mijn tweede plaat dan: Bone.

 

Ik kies voor een relatief simpele plaat die wel goed laat zien waar de comic onder andere voor staat, namelijk de humor en de timing. Die is niet snel, maar meer rustig en filmisch. Waar een andere tekenaar wellicht had gewerkt met alleen 'thump', kiest Smith ervoor een kleine overgang te maken door het eerste plaatje in te zetten. Zo word je als lezer ook meer bewust van dit keerpunt in het verhaal. 

 

Overigens prefereer ik de zwart-wit versie, maar die kon ik niet vinden.  

bone-sneeuw.jpg

Twee dagen te laat. Als ik in de organisatie zat, had ik dit naar voren getrokken

Link naar reactie
27 minuten geleden, Tweetie zei:

Ja, maar (waarschijnlijk) niet op een dag dat de sneeuw als een deken naar beneden valt. 

Deze plaat plaatsen tegenover de Calvin en Hobbes in de sneeuw in ronde 1?

Ik denk dat de organisatie dan een sneeuwstorm aan kritiek over zich heen had gehad, zeg maar een code rood...:e012:

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Doeme, ik had natuurlijk een plaat moeten nemen uit Dragon Ball 1 of 2. Daar staan echt leuke platen in en dan zijn het nog gewoon leuke avontuurtjes in plaats van toernooien en eindeloze gevechten.

 

Ach ja, Mickey Mouse is veel spannender in deze wedstrijd : P Ik ben echt benieuwd hoe veel (weinig) mensen daarvoor gaan stemmen.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...