Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

19 uren geleden, Hamirubi zei:

Kwanta kosta?

Met tekening 15€ incl verzendkosten (voor BE in ieder geval, geen idee of prijs idem is voor Nl). Zeker de moeite.

 

Prijs origneeltje zal je aan Ambreville moeten vragen maar op Frodo’s shop staan die meestal rond de 100€.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
11 uren geleden, Robertkees zei:

Ben nu bezig met de complete XIII reeks inclusief De Mystery reeks volgens de aangeraden volgorde.

Ben nu bij het vijfde deel. Interessant om het op deze manier te lezen.

Ik heb de laatste tijd XIII niet echt meer gevolgd. Wat is die aangeraden volgorde? 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ah lijkt me interessant om ze zo eens te lezen en ondertussen de albums die ik nog niet heb gelezen, bij te lezen. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Uit de bib de Campbells van Munuera ontleend. Ik heb ze zelf nog niet gelezen, maar mijn jongste zoon is er alvast fan van. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Zelf ben ik een Hellblazer omnibus aan het lezen, het einde vd run van Garth Ennis en Steve Dillon. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

image.thumb.png.587bd4ebdc2f8b61ab4889a415e2a75a.png

 

Fenomenale tekenaar, in het genre vind ik m net een klasse beter dan Blanc Dumont ( altijd wat stijfjes )

of een Swolfs ( mist altijd een stukje emotie in die verweerde koppen ).

Eigenlijk jammer dat de man zich zo ging toeleggen op de perfecte maten van een mevrouw waar de meeste

toenmalige puberbreinen alleen maar van konden dromen.

Link naar reactie
5 minuten geleden, linthout zei:

Ja, die waren top. De reeks van Peter Milligan vind ik ook geweldig.

 

Ik ben een beetje aan het rondkijken wat ik hierna ga lezen/kopen van Hellblazer. Ik ben aan het twijfelen tussen de huidige run van Simon Spurrier, de dark label mini serie Rise and Fall en een omnibus met verhalen die Sean Phillips tekende. Ik zal die van Peter Milligan ook eens bekijken.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
6 uren geleden, mojo zei:

Ik ben een beetje aan het rondkijken wat ik hierna ga lezen/kopen van Hellblazer. Ik ben aan het twijfelen tussen de huidige run van Simon Spurrier, de dark label mini serie Rise and Fall en een omnibus met verhalen die Sean Phillips tekende. Ik zal die van Peter Milligan ook eens bekijken.

Simon Spurrier is ondertussen ook gestopt. Terecht. Er komt nog een bundel. Rise and Fall is , zo mogelijk, nog slechter. Die van Sean Phillips zijn goed. Corben heeft ook een keer een reeksje getekend dat erg goed is. Aldus volgens mij allemaal hé...

 

Link naar reactie
1 uur terug, linthout zei:

Simon Spurrier is ondertussen ook gestopt. Terecht. Er komt nog een bundel. Rise and Fall is , zo mogelijk, nog slechter. Die van Sean Phillips zijn goed. Corben heeft ook een keer een reeksje getekend dat erg goed is. Aldus volgens mij allemaal hé...

 

Merci, ik zal eerst eens naar die v Sean Phillips en Peter Milligan kijken. Ik heb de indruk dat na de oorspronkelijke Vertigo reeks, Hellblazer nooit meer echt zijn groove heeft gevonden. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Het Beest 1 (Pé, Zidrou): naast de plaat die het tornooi gaat winnen van Tom Poes is dit gewoon een geweldig album. Toptekeningen gevoed door een dramatisch verhaal met komische elementen (dat paard is zowel grappig als dramatisch). Uitgevoerd op dik papier (waardoor het boek wel heel veel plaats inneemt). Hopelijk duurt het niet te lang voor deel 2 verschijnt.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
22 uren geleden, SPeeDy zei:

Het Beest 1 (Pé, Zidrou): naast de plaat die het tornooi gaat winnen van Tom Poes is dit gewoon een geweldig album. Toptekeningen gevoed door een dramatisch verhaal met komische elementen (dat paard is zowel grappig als dramatisch). Uitgevoerd op dik papier (waardoor het boek wel heel veel plaats inneemt). Hopelijk duurt het niet te lang voor deel 2 verschijnt.

Wat dat betreft: Op een nieuw album van Munuera hoeft nooit iemand lang te wachten. Het is nog niet te laat je stem te herzien! Mocht ik een week kunnen uittrekken voor het plaatje dat volgens Speedy het toernooi gaat winnen, zou ik er nog wel wat mooiers van gemaakt hebben...

 

Stem herzien? Dat kan hier:

 

Link naar reactie

Gisteren weer een oude reeks uit de kast geplukt.

DNA 1 tm 3.

Onderhoudend, zeker geen topper.

1 tm 3 is de eerste cyclus, daarna is er nog wel een dl 4 gekomen, dat had het begin moeten zijn van een 2e cyclus, doch helaas de vervolgen zijn nooit meer gekomen.

 

Vanmorgen begonnen aan Interpol Agency.

Oneshots, niet onaardig. 

 

Daarna gaat dit allemaal in een doos om plaats te maken voor nieuwe aankopen. 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Op 5/2/2021 om 18:56, De Hollander zei:

Carthago Adventures 1 tm 5

 

Volgende week komt er een nieuw deel, ik wel even de serie opnieuw beoordelen, kopen of stoppen.

Carthago zelf vind ik best ok, Carthago adventures na 2 delen afgehaakt, ik vond dat waanzinnig slecht. Blijkbaar dan tocht wat beter geworden?  

Link naar reactie

Gisteren de eerste verschenen delen gelezen van de 5 Rijken.

 

Totnutoe vond ik het geweldig. Op zich wel veel intriges onderling, maar toch vrij OK om te volgen.

 

Het enige wat me een beetje tegensteekt, dat er blijkbaar een eerste cyclus is van 6 delen. Ik zou liever hebben om dan gewoon te stoppen, tenzij het écht iets helemaal nieuw is. 

Link naar reactie
1 uur geleden, Aerogi zei:

Gisteren de eerste verschenen delen gelezen van de 5 Rijken.

 

Totnutoe vond ik het geweldig. Op zich wel veel intriges onderling, maar toch vrij OK om te volgen.

 

Het enige wat me een beetje tegensteekt, dat er blijkbaar een eerste cyclus is van 6 delen. Ik zou liever hebben om dan gewoon te stoppen, tenzij het écht iets helemaal nieuw is. 

Het was ook aangekondigd als een serie die 10 jaar ging lopen met 3 albums per jaar aka elke 4 maanden een album. In het Frans volgen ze dit tempo mooi met momenteel al 5 delen die zijn uitgekomen.

 

Deel 1 heeft men in het Nederlands uitgegeven in maart 2020. Dus in maart 2021 zou deel 4 moeten verschijnen, maar er is zelfs nog geen aankondiging geweest voor deel 3. Ik hoop dat ze nu gewoon even wachten om een buffer op te bouwen tussen uitgave moment in het Frans en het Nederlands en dat ze daarna ook aan 3 delen per jaar gaan uitgeven.

Link naar reactie
2 uren geleden, kbellon zei:

Het was ook aangekondigd als een serie die 10 jaar ging lopen met 3 albums per jaar aka elke 4 maanden een album. In het Frans volgen ze dit tempo mooi met momenteel al 5 delen die zijn uitgekomen.

 

Deel 1 heeft men in het Nederlands uitgegeven in maart 2020. Dus in maart 2021 zou deel 4 moeten verschijnen, maar er is zelfs nog geen aankondiging geweest voor deel 3. Ik hoop dat ze nu gewoon even wachten om een buffer op te bouwen tussen uitgave moment in het Frans en het Nederlands en dat ze daarna ook aan 3 delen per jaar gaan uitgeven.

10 jaar? 

 

bummer zeg... 

Link naar reactie
4 uren geleden, kbellon zei:

Het was ook aangekondigd als een serie die 10 jaar ging lopen met 3 albums per jaar aka elke 4 maanden een album. In het Frans volgen ze dit tempo mooi met momenteel al 5 delen die zijn uitgekomen.

 

Deel 1 heeft men in het Nederlands uitgegeven in maart 2020. Dus in maart 2021 zou deel 4 moeten verschijnen, maar er is zelfs nog geen aankondiging geweest voor deel 3. Ik hoop dat ze nu gewoon even wachten om een buffer op te bouwen tussen uitgave moment in het Frans en het Nederlands en dat ze daarna ook aan 3 delen per jaar gaan uitgeven.

Het wordt uitgegeven door Daedalus.

Zij hebben een heel mooi fonds, maar het nadeel blijft dat zij veel opstarten en dan blijven vervolgen erg lang uit. 

 

Deze week de folder van april, mei en juni doorgenomen. Helaas weer veel nieuwe series en weinig vervolgen van eerder opgestarte series zoals Het Rijk. 

 

Jammer! 

Link naar reactie
1 uur geleden, De Hollander zei:

Het wordt uitgegeven door Daedalus.

Zij hebben een heel mooi fonds, maar het nadeel blijft dat zij veel opstarten en dan blijven vervolgen erg lang uit. 

 

Deze week de folder van april, mei en juni doorgenomen. Helaas weer veel nieuwe series en weinig vervolgen van eerder opgestarte series zoals Het Rijk. 

 

Jammer! 

Het rijk ken ik niet als serie bij Daedalus. Maar van 'de 5 rijken' verschijnt deel 3 in mei. En voor de rest verschijnen er toch een 10-tal vervolgen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...