Ambreville Posted January 1, 2020 Posted January 1, 2020 De beste wensen aan iedereen. En voor Rik een volle Kobijn-doos. Quote
sjaakie Posted January 1, 2020 Posted January 1, 2020 Allen de beste wensen op weer een mooi stripjaar. Quote
esteban² Posted January 1, 2020 Posted January 1, 2020 Dat jullie warmte en gezelligheid mogen vinden, in alle mogelijk opzichten. En voor het nieuwe jaar, het enige dat écht van tel is, een goede gezondheid. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
sanderg Posted January 1, 2020 Posted January 1, 2020 de beste wensen! dat t maar n mooi (strip)jaar mag worden Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
SPeeDy Posted January 1, 2020 Posted January 1, 2020 Beste wensen, goede gezondheid, hopelijk heel wat prima strips en voor de dédi/commissie/originelenfanaten veel mooie tekeningen gewenst! Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
dutch lines Posted January 1, 2020 Posted January 1, 2020 Een gelukkig en gezond 2020! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
Neat Stuff Posted January 1, 2020 Posted January 1, 2020 Iedereen alle geluk toegewenst voor 2020! Quote
Theodoor Posted January 1, 2020 Posted January 1, 2020 Voor alle forummers en familie een gelukkig en gezond 2020 gewenst. En uiteraard veel stripplezier en boeiende draadjes op de Reep. Quote a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)
Tuizentfloot Posted January 2, 2020 Posted January 2, 2020 Beste wensen iedereen, en een gelukkig en gezond nieuw jaar ! Quote
Bertus Posted January 2, 2020 Posted January 2, 2020 Een prachtig (strip)jaar toegewenst iedereen! Quote https://www.bertuscartoons.nl
Tanuki Posted January 2, 2020 Posted January 2, 2020 Beste vrienden, Ik wil jullie persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze hectische tijden waarin iedereen vastgelijmd lijkt te zitten aan één of ander beeldscherm vindt haast niemand nog de tijd voor een persoonlijke groet uit het hart. Niet zelden wordt er gewoon een tekstje schaamteloos gekopieerd van het internet om deze impopulaire taak zo snel mogelijk te kunnen afvinken. Ik doe daar echter niet aan mee. We hebben dit jaar heel wat hebben meegemaakt, zowel goeie als minder goeie dingen, maar we zijn er toch in geslaagd om vooral de goeie zaken te laten primeren. Ik hoop dan ook dat we dit jaar zullen gaan voor nog meer leute en plezier, en wens daarom iedereen een goeie gezondheid, en een schitterend 2017. Jullie zijn zonder gekheid de beste dansgroep uit Tilburg! André Quote
cinco Posted January 2, 2020 Posted January 2, 2020 De twenties zijn terug. Veel plezier ermee. Quote
Willem Posted January 2, 2020 Posted January 2, 2020 36 minuten geleden, Tanuki zei: Beste vrienden, Ik wil jullie persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze hectische tijden waarin iedereen vastgelijmd lijkt te zitten aan één of ander beeldscherm vindt haast niemand nog de tijd voor een persoonlijke groet uit het hart. Niet zelden wordt er gewoon een tekstje schaamteloos gekopieerd van het internet om deze impopulaire taak zo snel mogelijk te kunnen afvinken. Ik doe daar echter niet aan mee. We hebben dit jaar heel wat hebben meegemaakt, zowel goeie als minder goeie dingen, maar we zijn er toch in geslaagd om vooral de goeie zaken te laten primeren. Ik hoop dan ook dat we dit jaar zullen gaan voor nog meer leute en plezier, en wens daarom iedereen een goeie gezondheid, en een schitterend 2017. Jullie zijn zonder gekheid de beste dansgroep uit Tilburg! André lol Quote
Bertus Posted January 2, 2020 Posted January 2, 2020 10 uren geleden, cartoonesk zei: Gelukkige en gezond nieuwjaar! Toch wel attent van Franquin dat die tijdens z'n leven een nieuwjaarskaartje voor 2020 gemaakt heeft Quote https://www.bertuscartoons.nl
cartoonesk Posted January 6, 2020 Posted January 6, 2020 Ik heb die geleend van iemand in een facebookgroep, die het waarschijnlijk zelf in elkaar heeft geknutseld. Hier is de originele tekening : Quote
Recommended Posts