Ga naar inhoud

Online webshops


maanvisje

Recommended Posts

46 minuten geleden, CDB zei:

dat is nog maar enkele dagen geleden n ik heb wel nog nooit iets gekocht bij hun dus mailadres moet van lost dodo afkomstig zijn 

 

19 minuten geleden, JPAR zei:

Die mail had ik ook. Ook nog nooit iets gekocht bij ze.

 

Ter verduidelijking, bij navraag hebben ze te kennen gegeven dat deze mail mag genegeerd worden:

 

afbeelding.thumb.png.7b4852eee7871325a81a540ed345d177.png

 

Link naar reactie
20 minuten geleden, lukoste zei:

Echt dik balen. 10% directe korting + 10% extra via sparen... waar kan je dat nog krijgen?

 

+ nog die 5% extra korting voor de mensen van dit forum

 

Op 8/7/2022 om 16:03, Cover 16 zei:

 

10 % korting op alles + 5 % extra korting voor alle mensen die hier op het forum de Getekende Reep zitten met de code GETEKENDE (toe te passen in je winkelwagentje)

 

Link naar reactie

Ik heb daar sinds oktober vorig jaar voor circa 1300 euro aan strips gekocht. Zit nog met een bijna volle spaarkaart ter waarde van 40 euro. Een kort berichtje vooraf had wel correct geweest. Als het bv wegens plotse ziekte is dan zwijg ik, maar anders ga ik toch ook een beetje voorzichtiger zijn in mijn aankopen van Microbe (zelfde eigenaars, toch?).

Link naar reactie

De brutomarge op strips zijn in het algemeen 35/40 %, als internetbedrijf bespaar je op kosten huur winkelpand,

maar als je 10% korting direct, plus 10% spaar korting en ook nog eens 5 % korting aan leden geeft wordt de

spoeling wel heel dun, verzendkosten ?, derving bij beschadiging boeken bij retourneringen  zowel van klant

als uitgeverij, pakketjes die kwijt raken, ( altijd meer als je denkt )

Eigenlijk zou je een soort stichting kunnen oprichten met enige commercieele activiteiten waarbij je alleen

vennootschapsbelasting  betaalt, met als doelstelling " bevordering van het beeldverhaal tot algemeen nut "

waarbij leden een kostendekkende contributie betalen die hun voordelen kunnen bieden.

Link naar reactie
13 uren geleden, pedem zei:

Hier wordt redelijk wat gespeculeerd, maar is het ook geweten of ze wel degelijk failliet zijn?

Er is maar een iemand(Waldorf) die zijn eigen versie van cover 16 als 'waarheid' verkondigde op dit forum nl. "Een handelaar moet de boeken neerleggen en dan gaan we treuren over onze spaarkaart? Ik word daar niet blij van..." en ik word daar niet blij van....

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik ben van plan om binnenkort een aantal boeken te kopen bij Amazon.nl.

Strips in hardcover (HC) en softcover (SC). Ook gewone Engelstalige romans in HC en SC.

Weet iemand hoe de boeken worden verpakt?

Worden deze verstuurd in een kartonnen doos met plastic bubbelwrap als vulling?

Of gebruikt Amazon.nl kartonnen enveloppen (zoals destijds bij bookdepository)? 

Graag input van mensen die hiermee al ervaring hebben gehad! 

Link naar reactie

Dat is moeilijk voorspelbaar, omdat niet alles wat op Amazon wordt verkocht, door Amazon zelf wordt verkocht. Het kunnen totaal verschillende verkopers zijn die het systeem van Amazon mogen gebruiken, en die kunnen totaal verschillende manieren van verpakken en verzenden hebben.

 

PS: lees goed de advertentie. Deze week had ik nog iemand die zich heeft vergist die iets bij mij kocht, terwijl ik na zijn vraag om informatie nochtans de geldige advertentie in mijn antwoord had meegestuurd. Dat doe ik altijd, o.a. om te vermijden dat een site gehackt wordt en er daardoor fout info opstaat.

Spijtig genoeg had hij wat ik stuurde  niet gelezen, en nu zitten we vast: het pakket moest naar Nederland.

Link naar reactie
1 hour ago, pudifar said:

Ik ben van plan om binnenkort een aantal boeken te kopen bij Amazon.nl.

Strips in hardcover (HC) en softcover (SC). Ook gewone Engelstalige romans in HC en SC.

Weet iemand hoe de boeken worden verpakt?

Worden deze verstuurd in een kartonnen doos met plastic bubbelwrap als vulling?

Of gebruikt Amazon.nl kartonnen enveloppen (zoals destijds bij bookdepository)? 

Graag input van mensen die hiermee al ervaring hebben gehad! 

Een simpele kartonnen enveloppe. Grotere bestelling soms in doos, maar nooit met beschermend materiaal buiten wat los, bruin papier.

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...