Ga naar inhoud

Toernooi


Yncke

Recommended Posts

53 minutes ago, mister o said:

20211206_160642.jpg

 

Die heeft alvast mijn stem :)

 

(Was mijn eigen nominatie voor verleden jaar)

 

Nu ben ik wel geneigd om mijn eigen eerste inzending strategisch terug te trekken, want met al die Franka's verminderen de kansen wel aanzienlijk. En deze is wel duidelijk beter. Kan ik mijn eerste inzending wisselen voor iets anders, Yncke?  

Link naar reactie

Mja, nogal klein inderdaad.  Toch hartelijk bedankt! ;)  En er zijn (nog) betere scenes van dacht ik. 

 

Ik ga het voor mijn derde inzending bij Sarah & Robin (Steven Dupré) houden.  Uit het vierde album: Het Dagboek.  Het gazettenwinkeltje waar Sarah haar Mickey-schriften haalt om haar dagboek bij te houden. We zien er ook albums liggen van Suske en Wiske, Jommeke, De Rode Ridder en Samson.  Mis ik iets?  Leuk en gezellig tafereeltje, met de slapende kat ook. En de onzichtbare Robin wil een snoepje stelen, dat maakt dit plaatje ook wel voor mij.

 

sarahrobin.thumb.jpg.355bb044e44730ba296843fd0eea0e7d.jpg

Beter heb ik de kwaliteit helaas niet gekregen.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
27 minuten geleden, esteban² zei:

Mja, nogal klein inderdaad.  Toch hartelijk bedankt! ;)  En er zijn (nog) betere scenes van dacht ik. 

 

Ik ga het bij Sarah & Robin (Steven Dupré) houden in dat geval.  Uit het vierde album: Het Dagboek.  Het gazettenwinkeltje waar Sarah haar strips van Mickey-schriften haalt om haar dagboek bij te houden. We zien er ook albums liggen van Suske en Wiske, Jommeke, De Rode Ridder en Samson.  Mis ik iets?  Leuk en gezellig tafereeltje, met de slapende kat ook. En de onzichtbare Robin wil een snoepje stelen, dat maakt dit plaatje ook wel voor mij.

 

sarahrobin.thumb.jpg.355bb044e44730ba296843fd0eea0e7d.jpg

Beter heb ik de kwaliteit helaas niet gekregen.

Ben blij dat jij die hebt genomen, want die had ik ook nog liggen. 😁

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
13 hours ago, Lük Bey said:

Mijn eerste inzending (uit 'Het Misdaadmuseum') trek ik dus terug, kwestie van niet teveel Franka te hebben. En de andere twee zijn beide beter.

 

Ofwel is mijn administratie niet juist, ofwel ben ik niet mee. Ik heb nog maar twee inzendingen van je (die Franka en Theodoor Cleysters). Dus dit kan gerust je derde inzending zijn...

Link naar reactie
15 minutes ago, Yncke said:

Ofwel is mijn administratie niet juist, ofwel ben ik niet mee. Ik heb nog maar twee inzendingen van je (die Franka en Theodoor Cleysters). Dus dit kan gerust je derde inzending zijn...

 

Ik bedoel de andere twee Franka-inzendingen. Ik heb nu twee inzendingen: Cleysters en Taï Dor en mijn eerste trek ik terug. Kwestie van de kansen van die andere twee (die beter zijn) te verhogen. 

Link naar reactie
Zojuist, Lük Bey zei:

 

Ik bedoel de andere twee Franka-inzendingen. Ik heb nu twee inzendingen: Cleysters en Taï Dor en mijn eerste trek ik terug. Kwestie van de kansen van die andere twee (die beter zijn) te verhogen. 


Het toernooi is telkens 1 tegen 1, meerdere inzendingen uit dezelfde reeks verminderen de kansen niet hoor. Hoogstens komen ze tegen elkaar uit.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...