Ga naar inhoud

Toernooi


Yncke

Recommended Posts

8 uren geleden, Ambreville zei:

Die beenhouwers zouden het veel gemakkelijker hebben met een vishandel naast de deur.

Ach ja, tijdschriftje kopen en een biefstukje voor het avondeten komt ook goed. 😁

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
26 minutes ago, Ambreville said:

Deel die log eens? Met die avatar mag er best wel wat bewijs bij zijn.

Het spijt me, maar logs mag ik niet delen wegens de GDPR. Het forum zou in de problemen kunnen komen mocht ik dat wel doen.

De onregelmatigheden waren niet alleen mijn observatie, @Bonte  en @Tanuki hebben het ook bekeken.

 

De berekening van het eindresultaat:

DuelStemmen.png

 

 

Link naar reactie

Ik denk dat je de GDPR eens moet nalezen. Enkel persoonlijk identificeerbare zaken vallen onder privacy wetgeving. Ip-logs zijn dat niet.

Op de andere lijst staan ook wat namen die nooit op het forum gezien zijn. Is daar een die diligence gebeurd en zijn die ook nagekeken? En als jullie zo zeker waren, waarom flikkerden jullie dan die accounts niet op tijd er uit?

 

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, sjaakie zei:

Zwaar teleurgesteld in de smaak van de gemiddelde reeper. Hoe heeft dit zo ver kunnen komen. 😞

Helemaal mee eens, eerst Burhan failliet verklaren en daarna ook nog Kostunriks werkloos maken? Ongelooflijk!!! En wat gaat er wel door? Om het even welke tekening van Franquin en elke nostalgische Vlaamse kiosk of krantenverkoper, liefst met een 'schattig' omaatje achter de toonbank....

afbeelding.thumb.png.be1bab5e27fc0561f3e6ab5c9e55c0d3.png

Link naar reactie
28 minutes ago, Ambreville said:

Ik denk dat je de GDPR eens moet nalezen. Enkel persoonlijk identificeerbare zaken vallen onder privacy wetgeving. Ip-logs zijn dat niet.

 

Nice try, maar IP addressen vallen daar wel degelijk onder.

 

28 minutes ago, Ambreville said:

Op de andere lijst staan ook wat namen die nooit op het forum gezien zijn. Is daar een die diligence gebeurd en zijn die ook nagekeken?

 

Die hebben we inderdaad ook nagekeken, en we hebben geen reden gezien om die niet als legitiem te beschouwen.

 

29 minutes ago, Ambreville said:

 En als jullie zo zeker waren, waarom flikkerden jullie dan die accounts niet op tijd er uit?

 

Omdat ik ook een leven heb , en omdat ik zoiets niet wil doen zonder dat we met meerderen het grondig bekeken te hebben en zeker te zijn. De eerste verdachte accounts kwamen op vrijdagavond op de proppen, zaterdagochtend heb ik laten weten dat ik ernaar zou kijken van zodra ik tijd had, zijnde zaterdagavond. Waarna ik duidelijk vermeld heb dat die drie accounts gediskwalificeerd werden, maar dat ik niet aan de poll zelf wilde komen uit vrees de poll om zeep te helpen. (De interface rond polls is niet zo heel intuïtief.)

 

Dus misschien bij deze een oproep aan de kloefkappers die het plezier van het toernooi willen vergallen door dit soort toeren uit te halen: doe het van zodra het duel gelanceerd wordt, zodat er wat meer tijd is om het te onderzoeken.

Of liever nog. Doe het gewoon niet. Please?

Link naar reactie

@Yncke anonieme weblogs zijn geen probleem. Ik zou me eerder druk maken over het ontbreken van een privacy statement met dpo verklaring, op een vindbare plaats in het forum, wat wel degelijk strafbaar is.

In geval van twijfel, verleng je.

Nu heb je een partijdige admin een verkiezing met valse cijfers laten doorgaan.

Waarom is het dan zo moeilijk om transparantie te geven? Verwacht je echt dat iedereen nog post 83 in die thread zou lezen?

Haal er gewoon alle nieuwe accounts dan uit? Persoonlijk vind ik dat de admins hier de kloefkappers zijn, tezamen met de grapjurk.

 

 

 

 

 

Link naar reactie

 

20 hours ago, Ambreville said:

Ik zou me eerder druk maken over het ontbreken van een privacy statement met dpo verklaring, op een vindbare plaats in het forum, wat wel degelijk strafbaar is.

 

 

Bedankt om dat te melden. We bekijken 't om de terms duidelijker zichtbaar te maken.

 

20 hours ago, Ambreville said:

Nu heb je een partijdige admin een verkiezing met valse cijfers laten doorgaan.

 

Dat is de eeuwige discussie: moet je als mod een mod- en een eigen account hebben of niet? Ik heb ervoor gekozen om geen twee gezichten te hebben. En ja, ik supporter voor het Sarah&Robin winkeltje. Ik wil ook plezier beleven aan dit toernooi dat toch behoorlijk wat tijd vraagt om te organiseren.

Dat je daardoor mijn integriteit in twijfel trekt, stel ik echt niet op prijs. Ik doe mijn best om alles zo eerlijk mogelijk te laten gebeuren.

 

20 hours ago, Ambreville said:

Haal er gewoon alle nieuwe accounts dan uit?

Heb je een specifieke account in gedachten?

Link naar reactie

Ik vind het verbazingwekkend hoe sommigen hier een overwinning of verlies van het plaatje dat zij indienden als iets  persoonlijks zien, genre "jammer dat ik niet doorga naar de volgende ronde". Neen, die tekenaar/strip gaat niet door naar de volgende ronde, of die tekenaar heeft het toernooi gewonnen. Niet iemand die zomaar ergens een prentje van het internet heeft gehaald. Soit, zo zie ik het toch (ik heb niet eens gekeken hoeveel stemmen mijn inzending heeft gehaald).

Link naar reactie
5 uren geleden, Ambreville zei:

Nu heb je een partijdige admin een verkiezing met valse cijfers laten doorgaan.

 

Ik denk dat het vrij duidelijk is dat ik als pro-Kostunrix kan gerekend worden. Niettemin heeft Yncke gelijk. Jammer, maar het is zo.

Er hebben in beide kampen veel namen meegedaan die weinig posten, maar dat zijn allemaal accounts die al een tijdje meegaan. Van deze drie viel het wel heel hard op.

3 uren geleden, TDPB zei:

Soit, zo zie ik het toch

100% gelijk.

Link naar reactie

Onder de 'sommigen' van TDPD reken ik mijzelf in ieder geval niet.  Zijn er mensen die dat daadwerkelijk als een persoonlijke overwinning zien?  Het zullen er dan toch niet veel zijn.  Of ben ik daar naïef in?  Het is toch de tekenaar z'n werk dat doorgaat?  En daar hoop je stiekem wat op, uit pure liefde en bewondering voor zijn of haar werk, zonder meer.  Toch?  Dan is enig enthousiasme niet meer dan normaal.  Ik kan er weinig op tegen hebben.  Mensen die werkelijk nergens enthousiast kunnen over zijn, dat is pas een plaag in de wereld van vandaag.

Enfin, ik vond het niet meer dan amusant om tot op zekere hoogte, want lang niet zo intensief, mee te gaan in de zogenaamde strijd tussen beide inzendingen, vooral naar aanleiding van de stevige optrommel/promotiecampagne rond de viswinkel.  Want allemaal met een gigantische knipoog, dacht ik.  Blijkbaar nemen anderen hun inzending veel serieuzer?  Dat had ik zo niet ingeschat. 

 

De votes van de drie accounts diskwalificeren is de juiste beslissing.  En dat zeg ik niet omdat het toevallig in het voordeel van S&R is, in tegendeel, ik vind het zelfs wat sneu dat de inzending op die manier de overhand haalt.  Dat is een wrange nasmaak die het duo vanaf nu parten zal spelen.  Minder zielig dan winnen met magische accounts, dat wel.  De eerste vreemde stem was zelfs pro-S&R, met een weinig subtiele naam.  Van zodra dat opgemerkt werd, verwisselde dat punt plots van kamp.  En dan volgen er nog twee van die aard ten voordele van Asterix.  Accounts die toevallig registreren en énkel een stem komen uitbrengen op één van de kandidaten en verder helemaal nergens iets betekenen?  Tjah.

 

Om daar nu zoveel drama over te maken naar de moderators toe ... Wees bovenal teleurgesteld in de mensen die zich met dergelijke zaken bezig houden, denk ik dan.

 

En als het er écht op aan komt en dit een probleem zou vormen, haal S&R dan maar gewoon uit het toernooi wat mij betreft.  Als het op zo'n manier moet.  Sommige reacties in acht genomen, is nu al duidelijk dat S&R toch afgestraft zullen worden in de komende ronde.  It's all fun and games, right?  Enfin, dat zou het toch moeten zijn.  

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Ik vond het eigenlijk een heel amusant duel, vooral ook door de ongeziene reclamecampagne van Ambreville. Jammer dat het op deze manier moest eindigen, maar het is uiteindelijk maar een online spel. Nu snel gaan stemmen op de resterende duels. 🙂

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
1 hour ago, esteban² said:

Blijkbaar nemen anderen hun inzending veel serieuzer?  Dat had ik zo niet ingeschat. 

 

Geen rechtstreekse aanvallen verstoppen achter algemene opmerkingen aub.

Het was inderdaad leuk tot op het einde. Campagne voeren was leuk, en @esteban² voerde ook een leuke tegencampagne. Natuurlijk heb ik hier wel iets meer boeken van Asterix en over Uderzo en Goscinny om uit te putten dan Sarah en Robin. Het oud besje heeft gewonnen, so be it. Toch wel leuk om zo vanuit een initieel verloren positie teruggekomen te kunnen zijn.

 

Dat gezever op het einde had niet gemoeten, vandaar dat ik wel wil weten wie daar achter zit. Ik heb dus begrepen uit Tanuki zijn commentaar dat ze niet veel verder geraakt zijn dan creatiedatum. Enfin, even Trumpen was ook leuk.

 

Ik stel wel voor volgende toernooien die rondes op 4 dagen te zetten. Een week is lang. Met vier heb je een dag voor eerste indruk en nog drie om wat campagne te voeren.

 

Enfin, moge de beste Superquick of Magasin Generale winnen.

 

 

 

Link naar reactie
5 uren geleden, TDPB zei:

Ik vind het verbazingwekkend hoe sommigen hier een overwinning of verlies van het plaatje dat zij indienden als iets  persoonlijks zien, genre "jammer dat ik niet doorga naar de volgende ronde". Neen, die tekenaar/strip gaat niet door naar de volgende ronde, of die tekenaar heeft het toernooi gewonnen. Niet iemand die zomaar ergens een prentje van het internet heeft gehaald. Soit, zo zie ik het toch (ik heb niet eens gekeken hoeveel stemmen mijn inzending heeft gehaald).

+1

 

Het is maar een spelletje... en we zijn hier toch allemaal volwassenen voor zover ik weet.. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...