Ga naar inhoud

Toernooi


Yncke

Recommended Posts

On 2/6/2022 at 11:31 AM, Yncke said:

Dus misschien bij deze een oproep aan de kloefkappers die het plezier van het toernooi willen vergallen door dit soort toeren uit te halen: doe het van zodra het duel gelanceerd wordt, zodat er wat meer tijd is om het te onderzoeken.

Of liever nog. Doe het gewoon niet. Please?

 

Hou het liever wat simpeler en laat alleen mensen stemmen die al minstens een maand voor aanvang van het toernooi een account hebben aangemaakt. 

Link naar reactie
11 minuten geleden, Tweetie zei:

 

Hou het liever wat simpeler en laat alleen mensen stemmen die al minstens een maand voor aanvang van het toernooi een account hebben aangemaakt. 

 

Die polls hebben niet zulke specifieke selectie-opties. En het is ook veel werk voor hun om dan dagelijks alle stemmen te gaan controleren.

 

Over het algemeen verloopt het toch allemaal vlot. Die ene specifieke battle was een uitzondering door de hype die er rond ontstaan was.

Link naar reactie
3 hours ago, Tweetie said:

Ook mee eens. Een vermelding van stripmakers of stripfiguren i.p.v inzenders zou het wat minder een persoonlijk duel maken.

Uitgezonderd de uitzonderingen, is 't waarschijnlijker dat de inzenders enthousiast de inzending zullen toelichten en verdedigen dan dat de makers of stripfiguren dat zullen doen. :)

Link naar reactie
Op 25/11/2021 om 17:36, mister o zei:

Ik zoek nog een betere afbeelding. Dit is een foto van me zelf.

 

 

 

20211125_172853.jpg

 

Op 25/11/2021 om 18:34, cinco zei:

 

Dat was dus exact de rommelmarktafbeelding die ik in gedachten had voor mijn tweede inzending. :P

 

 

 

Eerlijk is eerlijk, die rommelmarkt van Schwartz uit Piccolo in Veldgroen is sowieso mijn favoriet.

Moet ik nu met Magasin Général campagne gaan voeren tegen mijn eigen voorkeur? :o

 

Misschien kan ik een slavenkraam inpassen bij de rommelmarkt om die inzending op die manier gediskwalificeerd te krijgen. :e011:

 

afbeelding.png.fb90f549e1b807b573d8c9fb74f1bcd1.png

Link naar reactie
3 uren geleden, cinco zei:

Eerlijk is eerlijk, die rommelmarkt van Schwartz uit Piccolo in Veldgroen is sowieso mijn favoriet.

Moet ik nu met Magasin Général campagne gaan voeren tegen mijn eigen voorkeur? :o

Neen, je moet gewoon stemmen voor wat je het beste vindt.

 

Link naar reactie

Het is besloten en beslist! De de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... winkel volgens de Getekende Reep is:

schwatrtzSrigraphie.jpg.56519c5a2bf2e86b

 

 

De tweede plaats is voor de Magasin Générale:

 

 

afbeelding.png.997d6c4bc2d0521a1dec7e5fc

 

 

Aan iedereen die een inzending plaatste, aan iedereen die eerlijk stemde, aan iedereen die één van de inzendingen verdedigde: bedankt om er weer een spannend toernooi van te maken!

Link naar reactie

Merci voor de organisatie, altijd leuk het tornooi. Persoonlijk vond ik het onderwerp dit jaar wat minder, je zag het ook aan hoe moeilijk het was om voldoende inzendingen te vinden zonder de context wel erg breed te zetten. Ik

denk dat er ook minder gediscussieerd is. Maar wat moet je nog blijven verzinnen natuurlijk als onderwerp… allez, er zijn weer 9 maanden om erover na te denken natuurlijk 😀👍🏻.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Ook van mij nog een dank u aan de organisatoren. Het toernooi brengt elk jaar toch extra animo op het forum!

Het hoogtepunt was zonder twijfel de kwartfinale tussen Kostunrix en Sarah en Robin. Spanning, suspens en Donald Trump in één!

 

Persoonlijk vond ik het jammer dat na de tweede ronde quasi alle voor mij interessante inzendingen er uit lagen. Meer dan andere jaren nog gingen vaak dezelfde (brave) inzendingen door. Les goûts et les couleurs ...

Link naar reactie
  • Yncke unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...