bammar Posted March 11, 2021 Share Posted March 11, 2021 Moet er ook geen vierde optie zijn: geen blokkade Quote Link to comment
Rik Posted March 11, 2021 Share Posted March 11, 2021 Vooral de plaats... Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Hamirubi Posted March 11, 2021 Share Posted March 11, 2021 1 uur terug, lukoste zei: Mijn legohobby Respect! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Hamirubi Posted March 11, 2021 Share Posted March 11, 2021 Bij mij: geen prioriteit. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
$tripofiel Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Bij mij vooral plaats. Quote Link to comment
Waldorf Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Ik heb geen blokkade. Natuurlijk zou ik soms wat meer tijd willen om meer te lezen, en ik verkoop tegenwoordig iets sneller ongewilde of ongeliefde strips uit mijn collectie. Voor de Suske&Wiskes en ander spul voor toekomstige kleinkinderen is er een 'zolder-plan' opgesteld. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Tanuki Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Ik kan niet echt spreken van een blokkade, tenzij je de optie "gestopte reeksen/vertalingen" zou opnemen. Zo heb ik alle albums van Konvooi in m'n kast staan, maar heb ik van pure frustratie de reeks in het Engels moeten verder zetten omdat er geen Nederlandstalige albums meer lijken te verschijnen. Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Bij mij is het echt wel plaats. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
linthout Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Er hoort nog een vierde optie bij: mijn vrouw. Quote Link to comment
Timhardt Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 3 uren geleden, Tanuki zei: Ik kan niet echt spreken van een blokkade, tenzij je de optie "gestopte reeksen/vertalingen" zou opnemen. Zo heb ik alle albums van Konvooi in m'n kast staan, maar heb ik van pure frustratie de reeks in het Engels moeten verder zetten omdat er geen Nederlandstalige albums meer lijken te verschijnen. Een mooie integrale koop ik blindelings Quote Link to comment
Timhardt Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 7 minuten geleden, linthout zei: Er hoort nog een vierde optie bij: mijn vrouw. Dat ga ik haar zeggen! Quote Link to comment
Boris Valeo Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Blokkade, goh zal vooral tijd zijn, mijn leven bestaat voornamelijk uit dagelijks werken-gezin (3 kids )-sporten-slapen Quote Link to comment
Aleksandr Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 mijn vier blokades zijn: plaats, tijd, geld, zijn vrouw euh Quote Link to comment
mojo Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Vooral plaats, geld tot op een bepaalde hoogte, mijn vrouw die invloed heeft op plaats en geld. Tijd is keuzes maken tussen lees ik een boek of een strip of zie ik een serie of een film. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Aleksandr Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 de ware vraag is eerder: <leest mijnvrouw/partner ook strips>? Quote Link to comment
P3TJQ Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Ik wil mijn antwoord wijzigen naar antwoord 4 @linthout. Quote www.bobdemoor.be Link to comment
linthout Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Ik eis dat de vierde mogelijkheid ook opgenomen wordt in het lijstje! Dat is toch evident! Herbeginnen, Cinco! Quote Link to comment
cinco Posted March 12, 2021 Author Share Posted March 12, 2021 8 minuten geleden, linthout zei: Ik eis dat de vierde mogelijkheid ook opgenomen wordt in het lijstje! Dat is toch evident! Herbeginnen, Cinco! Ik heb het toegevoegd. Degenen die hun stem willen aanpassen, gewoon opnieuw op 'toon stemopties' klikken. Quote Link to comment
Veto Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Zonder twijfel : plaatsgebrek blijft mijn grote bekommernis. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
De Hollander Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 17 minuten geleden, cinco zei: Ik heb het toegevoegd. Degenen die hun stem willen aanpassen, gewoon opnieuw op 'toon stemopties' klikken. Direct hierop gestemd. Quote Link to comment
Aleksandr Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 prachtige foto bij die 4e keuze! Quote Link to comment
Rik Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 Ik houd het toch bij plaats...... mijn vrouw leest mee Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
linthout Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 Eigenlijk klopt er nog niets van: -Wie neemt het grootste deel van uw tijd in beslag? Antwoord: uw partner. DUS, de keuzemogelijkheid 'tijd' valt weg. -Wie doet het meeste geld op? Dat hoef ik niet eens te beantwoorden zeker? -Wie neemt de meeste plaats in, in bed? Juist, uw partner! Conclusie: de drie mogelijkheden bovenaan mogen weg. Er is maar een antwoord mogelijk: de grootste blokkade voor uw striphobby is uw partner! Het spijt mij, jongens...Dit is wetenschappelijk verantwoord!!! Nee, ik ga dit toch niet laten lezen door mijn vrouw! Quote Link to comment
TDPB Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 De vrouw van Willy heeft het zo te zien druk. 5 stemmers al. Quote Link to comment
Rik Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 Geld schijnt geen groot probleem te zijn op de Reep. Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Aleksandr Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 denk ik ook niet, als ik zie wat jullie allemaal aanschaffen, jullie zijn blijkbaar allemaal stinkend rijk! Quote Link to comment
SPeeDy Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 Geld is uiteraard een blokkade, da’s keuzes maken. Tijd alleen als er teveel gekocht is... en dan nog, er kan altijd herlezen worden. Mijn vrouw absoluut niet, gelukkig . Dus de grootste is plaats, maar dat zal zich in de toekomst deels/tijdelijk oplossen als de kids uit huis zijn en er dan 2 kamers vrijkomen. Maar nee, ik kijk daar niet naar uit 🥲. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Ptrck Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 48 minuten geleden, Aleksandr zei: jullie zijn blijkbaar allemaal stinkend rijk! ik mag niet stinkend rijk zijn van mijn vrouw. Quote Link to comment
Aleksandr Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 <Dus de grootste is plaats, maar dat zal zich in de toekomst deels/tijdelijk oplossen als de kids uit huis zijn en er dan 2 kamers vrijkomen. Maar nee, ik kijk daar niet naar uit> ikke wel, ik was reuzeblij als die vervelende bengels eindelijk het huis uit waren! helaas, de vreugde was maar van korte duur nu ziet het er ongeveer zo uit: Quote Link to comment
esteban² Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 Money! Eigenlijk de optie "Anders". 95% van de tijd simpelweg niet in staat zijn om te lezen. Klote-euvel. Willen maar niet kunnen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Aleksandr Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 veel te veel willen sparen / niets kunnen wegdoen Quote Link to comment
SPeeDy Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 Op 13/3/2021 om 18:10, Aleksandr zei: denk ik ook niet, als ik zie wat jullie allemaal aanschaffen, jullie zijn blijkbaar allemaal stinkend rijk! Enkel in het begin van de maand. Na bezoek aan de ssz gaan we over op water, brood en goedkope wijn. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
cinco Posted April 21, 2021 Author Share Posted April 21, 2021 Als je de barrière van geld hebt overwonnen, dan doemt de barrière van tijd op. Enkel het eerste kan je druppelsgewijs aanvullen, het tweede raak je druppelsgewijs kwijt. Quote Link to comment
Coen Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Geld maar dat komt weer ook door andere hobbies zoals Magic the Gathering en Miniaturen Wargaming. Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 dat zijn dus kaarten en miniatuur poppetjes? Quote Link to comment
Recommended Posts